یه پسر تنها..

متن مرتبط با «گاهی وقتا باید» در سایت یه پسر تنها.. نوشته شده است

گاهی وقتا...

  • نیلوبلاگ

    xa0 دلتنگی چه حس بدی است... تنهایی چه حس بدی است کاش... پاره ای ابر میشدم دلم مهربانی می بارید کاش نگاهم شرار نور میشد اشتی میدادش و که دوست داشتن چه کلام کاملی است و من... چقدر دلم تنگ دوست داشتن است!...

    ادامه مطلب