گاهی وقتا...

خرید بک لینک

دلتنگی چه حس بدی است...

تنهایی چه حس بدی است

کاش...

پاره ای ابر میشدم

دلم مهربانی می بارید

کاش نگاهم شرار نور میشد

اشتی میدادش

و

که دوست داشتن چه کلام کاملی است

و

من...

چقدر دلم تنگ دوست داشتن است!

یه پسر تنها.....

ما را در سایت یه پسر تنها.. دنبال می‌کنید

برچسب: گاهی وقتا,گاهی وقتا 25band,گاهی وقتا با یه رویا,گاهی وقتا باید رفت,گاهي وقتا,گاهی وقتا 25 باند,گاهی وقتا دلم میگیره,گاهی وقتا باید,گاهی وقتا از 25 باند,گاهی وقتا محمد زارع, نویسنده: بازدید: 37 تاريخ: يکشنبه 28 شهريور 1395 ساعت: 17:15

صفحه بندی