
دلتنگی چه حس بدی است...
تنهایی چه حس بدی است
کاش...
پاره ای ابر میشدم
دلم مهربانی می بارید
کاش نگاهم شرار نور میشد
اشتی میدادش
و
که دوست داشتن چه کلام کاملی است
و
من...
چقدر دلم تنگ دوست داشتن است!
یه پسر تنها.....ما را در سایت یه پسر تنها.. دنبال میکنید
برچسب: گاهی وقتا,گاهی وقتا 25band,گاهی وقتا با یه رویا,گاهی وقتا باید رفت,گاهي وقتا,گاهی وقتا 25 باند,گاهی وقتا دلم میگیره,گاهی وقتا باید,گاهی وقتا از 25 باند,گاهی وقتا محمد زارع, نویسنده: بازدید: 37