یه پسر تنها..

متن مرتبط با «yl logo» در سایت یه پسر تنها.. نوشته شده است

غم..

  • نیلوبلاگ

    آنقدر غــــم در دلم هست...!آنقدر حسرت در من هست...!دوست دارم همه را...! همین حال اتش بزنم! جانم نیز با من اتش بگیرد نابود شوم !این روزها چشم های من عجیب بارانیست ...هر ثانیه اش اشک.... ...

    ادامه مطلب